Min nye fotovenn

20140315-205539.jpg
Mulig jeg har blitt sprø, men denne uka «byttet» jeg min laptop mot en ny iPad Air, som jeg blogger fra her og nå 🙂 Satte min gamle Mac Mini inn igjen i kontortjeneste for å kjøre Lightroom en sjelden gang. Den er fremdeles like god om enn litt treig i vendingen, men alt i alt er jeg svært happy med å være kvitt min Samsung laptop med Window$ 8! 🙂 Dessuten bruker jeg for det meste nettbrett for tida uansett, så da gjorde det seg med en ny iPad som har bra fargekalibrert skjerm 🙂

Legg igjen en kommentar

