Høstfarger


På høy tid med et nytt innlegg her på bloggen! Høsten og dens fineste farger er snart forbi og jeg har heldigvis klart å fange opp noe av det med kameraet :0) Har vært veeeeldig vått i lufta her vestpå i det siste, noe som viser tydelig igjen på vannføringen i min favoritt «bekk»!:0)

Travle tider, relativt ny i jobben, omgangsyke i barnehagen (og hjemme…), overgang til ny PC, mørkt etter middag og veldig trøtt i trynet er faktorer som har holdt igjen fotoaktiviteten den siste tiden. Men nå skal jeg prøve å fokusere mer på foto igjen, for det trenger jeg, så da satser jeg på å legge ut bilder hyppigere framover.
Ha en fortsatt fin helg alle sammen!!:0)

Legg igjen en kommentar

