Converseation

Kjøpte meg nye sko idag. For en gangs skyld brukte jeg ikke hodet, wohoo. Jeg har bestandig hatt reservasjoner mot hvite såler på utesko, men det går nok bra ;0) Litt livligere enn de sedvanlige skinnskoene fra ecco, eller?:0)
Fikk sansen for Converse sko da jeg kom så de i ei reklameblekke i helga. Etter litt overtalelse på bloggen til Ida Hellevammen så ble det disse, om enn en annen modell. Skoene er kule og merket har utrolig nok en lang historie. Her oser det av effektiv branding og tradisjonell Amerikansk «low finish», hehe!;0)
«Skofotografering» er jeg langt fra dreven på, så det var jo litt interessant i seg selv. Håper du likte bildene

5 thoughts on “Converseation

  1. Charlotte sier:

    Gratulerer med nye KULE sko! Alle med respekt for seg selv må ha minst ett par converse i skapet sitt 😉 hehe
    Tøff collage du har laget 🙂

    ha en super søndag!

Legg igjen en kommentar

