Antatt bilde i Landskonkurransen

Må nesten skryte litt, også har jeg ikke delt dette bildet tidligere heller :0) Fikk hyggelig melding i helga om at jeg har fått mitt første antatte bilde, i NSFF sin Landskonkurranse vår 2012. For meg var det en gledelig overraskelse og motivasjon, så jeg kommer til å delta ved neste anledning også :0)

Bildet er tatt av min flotte kone helt mot slutten av svangerskapet ifjor vår (friskt av henne å stille opp). Junior har det fulgt en del bilder av etterpå, som du kan se av bloggen :0)

Ha en fin dag videre!

Legg igjen en kommentar

