Naturlig lys på naturlig fjes

På denne tiden av året strømmer det masse fint lys inn vinduet bak meg når vi spiser frokost. Ettersom jeg ofte er først ferdig så har jeg en tendens til å bli sittende med «kamera i fjeset» resten av måltidet :0) En fin måte å bli godt kjent med optikken, mens resultatet oftest blir mindre spennende. Denne gang var jeg så heldig å fange noen «ryddige» bilder av prinsessa, det første er utrolig nok uten tullefjes :0) Synes spesielt lyset i øynene ble bra på disse.
Hva synes du? Meninger om mitt nye vannmerke tas også imot med takk!;0)

2 thoughts on “Naturlig lys på naturlig fjes

  1. Cstandal sier:

    Fine portretter ja, jeg syns hun var kul på siste bildet, hehe.. er jo sånn de er og gjør, vet ikke hvor mange grimase bilder jeg har av mine 😉
    Det er moro når man har så fint naturlig lys inn 🙂 

    pst. logoen din var knallfin 🙂 

    ha en fin søndag!

Legg igjen en kommentar

