Våryr i skauen :0)

Det var 18.mai finværet skulle komme på disse trakter. Litt dårlig timing, men jeg fikk da godt utbytte av solstrålene. Hadde en fin tur på et par timer i for meg litt uvant terreng midt i skauen, med sollyset som spotlights her og der mot skobunnen -herlig stemning! Og med nytt objektiv i tillegg så gikk jeg meg nesten vill, hehe :0)
Ble mange bilder, har prøvd å finkjemme ut de jeg liker best og det ble noen. Jeg poster ikke alle på en gang, så følg gjerne med de nærmeste dagene også ;0)
Håper de faller i smak hos deg også!:0)

2 thoughts on “Våryr i skauen :0)

Legg igjen en kommentar

