above the mist..

Joda, tåka er her ennå den. Så tett denne uka at jeg såvidt kunne se hvor jeg kjørte på vei hjem fra Steinsfjellet. Bildene over er tatt omlag 30min etter solnedgang, så jeg somla nok vekk et flott skue der, men jeg synes fargene og lyset denne kvelden var overraskende bra likevel. Kult å komme over tåka og se hvordan den velter inn som et teppe fra havet :0)
Som en veldig sjelden «attraksjon» valgte jeg denne gang å inkludere meg selv i bildet. Er litt litt lei av denne samme utsikten i de fleste bildene herfra så jeg tenkte at et menneske ville skape litt liv i bildet. Hva synes du?!:0)

One thought on “above the mist..

Legg igjen en kommentar

