10 måneder, lyset er tilbake!:0)


Jøss så fort tiden har gått i det siste. Og jøss så fort lille klumpen vår plutselig har blitt mye større, nå reiser han seg opp og forlanger å være med på alt som skjer.
Har vært en travel vinter her med lite blogging og lite fotografering. Det begynner å ta seg opp igjen nå som dagslyset og våren har valgt å melde sin ankomst. Det har rett og slett vært veldig mørkt i vinter tror jeg, ikke lett å fange lys med kamera da :0) Med dette bildet erklærer jeg bloggen for offisielt gjenopplivet og skal gjøre en liten innsats på fotofronten framover!;0) Så får jeg håpe at det slenger noen besøkende innom igjen etterhvert :0)

2 thoughts on “10 måneder, lyset er tilbake!:0)

  1. Ingrid sier:

    Velkommen tilbake! Både deg og vårsola! 🙂 Har vært helt nede sånn bloggmessig selv jeg denne vinteren, men merker lysten til å ta bilder melder seg nå med lysere tider 🙂 Nydelig liten gutt dere har! 🙂 

  2. Christoffer Steinsvåg sier:

    God vår Ingrid og takk for hyggelig kommentar !:0) Ser på din blogg at du gikk i vinterdvale omtrent på samme tid som meg, men nå er det snart lyse kvelder og ingen unnskyldninger igjen for å sitte inn!;0)

Legg igjen en kommentar

