Haraldsstøtta (igjen) – Planet Haugesund

sirkulær projeksjon av panoramabildet under, jeg kaller det planetorama :0)

ferdig sammenlimt 360 graders panoramabilde

Lite aktivitet på bloggen her i sommer. Litt synd, for jeg har lyst til å ha lyst til å fotografere. Men med et gammelt hus og familieforøkning så forsvinner dagene og energien.
Legger ut et planetorama til av Haraldsstøtta, Norges riksmonument. Et av mine favorittmotiver, her avbildet litt lenger fra enn forrige gang. Ble ganske morsomt synes jeg selv, hva synes du? :0)

2 thoughts on “Haraldsstøtta (igjen) – Planet Haugesund

  1. T-reid-l sier:

    Ble meget positiv overrasket,helt topp,forstår du har kost deg,sitter nå med noen tanker,eg kan gå opp på en topp rett ved siden av her eg bor,da ser eg omtent så langt øye rekker(360 grader) fra Sandnes innover mot Stavanger Sola flyplass videre deler Jæren, mot havet langs heile Jæren,samt fjellene som begjyner der Jæren slutter, og fjellene ender   tilbake til Sandnes.Så nå har du satt meg på noe i løpet av sommeren,liker godt når grønfargene er fremme sett fra toppen eg nevner..
    Skal bli spenende og følge bloggen din og kommer til og anbefale den til andre.
    Mvh
    Tor r fra digit

  2. Christoffer Steinsvåg sier:

    Tor, takk for hyggelig tilbakemelding!:-) Gøy hvis jeg kan være til inspirasjon, det er et mål i seg selv!
    Du får stikke ut en kveld og ta masse bilder fra toppen din 🙂 bare spør om du lurer på noe du lurer på!

Legg igjen en kommentar

