Haraldsstøtta – virtuell tur

Da har jeg funnet et nettsted der jeg kan laste opp mine «virtuelle turer» da det ikke var så lett å legge inn slike selv direkte i bloggen. «Turen» under er laget av det ekvirektangulære bildet jeg viste i forrige innlegg.
Jeg synes det er ganske morro og effektfullt med slike bilder, hva synes du?:0)

I bildet under kan du bevege deg rundt med piltastene og zoome inn og ut med hjulet på musen eller knappene Shift (stor bokstav) og Ctrl. Knappen oppe til venstre lar deg se bildet i fullskjerm.

Norways National Monument in Norway

Legg igjen en kommentar

