Cirkus plakat

Idag hang jeg opp en delvis egenkomponert cirkusplakat av det kuriøse og humoristiske slaget :0) Fikk idéen i nettbutikken til Inreda.com og tenkte at dette skal jeg klare å lage selv :0) Grafikken til plakaten kjøpte jeg hos bildebyrået Fotolia.com, de hadde et hav av flotte design å velge mellom til noen skarve pund. Det jeg måtte gjøre helt selv var å legge på teksten, printe ut og montere på depronplate. Også fikk jeg meg en tiltrengt øvelse i å bruke Gimp, et superavansert og helt gratis alternativ til Photoshop :0) Med litt PS kunnskap så gikk det ganske lett.
Hang plakaten over skohylla i gangen, som en velkomsthilsen til besøkende :0)
Legg igjen en kommentar

