Mikkemus-skyer og jesuslys!

På vei hjem fra jobb endte jeg opp med å spise komlemiddag i bilen med utsikt over Slettå/Nordsjøen. Jeg burde ha kastet middagen og knipset ivei, men jeg trengte energien da jeg var ganske redusert. Dog fikk jeg fikk heldigvis tid til å fange noe av dette ganske spesielle lyset idet sola gikk ned i havet!:0) Jeg kan ikke huske å ha sett slike skyer før, men har valgt å kalle dem Mikkemus-skyer. Jesuslys er noe vanligere, men like stilig hver gang (hører nesten fanfarelyd «tadaaaaaaaaamm» når sånne lyskjegler dukker opp, hehe!:0) Håper du liker bildene!
Hører du også fanfarelyd inni hodet ditt, eller har du noe annet spennende å fortelle om så er du velkommen til å bruke kommentarfeltet!;0) Ha en fin kveld!

Mikkemus-skyer med Jesuslys ut på toppen.

Høy Mikkemus-faktor

Legg igjen en kommentar

