Gravid

Her en kveld fikk jeg min flotte gravide kone (30 uker på vei) til å kaste klærne for kamera(!). Det var sporty gjort og jeg har plukket ut et bilde som jeg også har fått lov til å vise her på bloggen!:0) Det var en vankeligere oppgave enn jeg hadde trodd, da det er mitt første forsøk i aktfoto-sjangeren. Det var en utfordring å få riktig mengde lys på riktige plasser for å fremheve linjer og form og få fanget opp de små nyansene i huden. Jeg har mye å lære her merker jeg, men deler likevel et bilde som jeg synes ble ganske bra. Det ble veldig low key kan man si.

Blir glad for ris og ros og alle tips!!:0)
Ha en fortsatt fin søndags kveld.

Legg igjen en kommentar

