Karmsund TimeLapse

Jeg fikk et lite fotokick etter den stjerneklare fullmåneopplevelsen på onsdags kveld. Jeg var dog ikke forberedt på å utnytte finværet skikkelig. På torsdag var jeg helt klar for en ny fin dag med masse idéer i hodet om hva jeg skulle fotografere. Men det skulle bli en dag i den sedvanlige tåkeheimen her på vestkysten.. Satte uansett kameraet på stativ i passasjersetet mens jeg var på jobb og det stod og tok 2 bilder i minuttet nesten hele arbeidsdagen!:0) Disse ble så satt sammen til en video med 15 bilder/sek. Her er det solskinn, tåke og regn om hverandre og illustrerer veldig godt en heeelt gjennomsnittlig vinterdag på disse trakter.
Synes selv jeg fikk hentet endel litt ut av råmaterialet, hva synes du? Alle kommentarer er velkomne!;0)


Karmsund TimeLapse from Christoffer Steinsvåg on Vimeo.

Legg igjen en kommentar

