En liten sjarmør

Idag fikk jeg med meg i studio en liten sjarmør som jeg er onkel til. Han var flink til å sitte på rett plass helt til søskenbarnet kom for å være med. En på 1,5 og ei på 3 som sloss om oppmerksomheten i et «studio» på omlag 3×3 meter.. jeg var ganske svett av å ligge/sitte på golvet da vi var ferdige, hehe!:0) Men jeg synes resultatet ble bra. Men jeg begynner å merke behovet for litt staffasjer i studio for å gjøre motivene litt mer varierte og interessante.

Klikk på bildet to ganger for å se det større. Du havner da på min side hos Flickr.

IMG_3225
Litt greit å ha med seg gravemaskinen sin!

IMG_3216

IMG_3253
Et uvanlig skue, her satt de faktisk stille littegrann!:0)

Jeg blir alltid glad for kommentarer, ris og ros, tips og råd blir tatt imot med glede!;0)
Ha en fin søndags kveld/natt!

Legg igjen en kommentar

