Hvit bakgrunn

I helgen hadde vi besøk og jeg fotograferte deres lille krabat. Hun var veldig flink og hadde et lite smil på lur også :0) Etter en stund fikk hun øye på et stort speil og da ble det litt vanskelig å sitte stille :0)

Dette var første gang jeg brukte min nye hvite bakgrunn. Har en softboks på hver side i forkant og en hengende blits med diffuser rettet mot bakgrunen.

IMG_1921
Klikk på bildet for å se det i større utgave på min Flickr side.

IMG_1919
Klikk på bildet for å se det i større utgave på min Flickr side.

Fungerte veldig bra synes jeg, belysningen ble akkurat sånn som jeg hadde forestilt meg. Gleder meg til neste fotoshoot! 
Hva synes du? Ris, ros og tips tas imot med takk!;0)

Legg igjen en kommentar

